צדיקריו - ייעוץ וניהול פרויקטים. אנו מתמחים במגוון רחב של תחומים עסקיים בין היתר: מלונאות, דוברות, יחסי ציבור, כתיבת תוכניות עסקיות ונדל"ן.

דרושה תעוזה להגיע לפסגה וחוכמה להישאר בה

צדיקריו

מלונאות

חברת "צדיקריו – ייעוץ וניהול פרויקטים" שמחה שבחרת בה להנפקת משוב לייעול תהליכים בארגון.
מטרת חברתנו היא לייעץ לבתי מלון ובתי הארחה בנוגע לתהליכים המתקיימים בתוך הארגון מתוך כוונה להגיע לאופטימיזציה של יעילות עובדים בזמן הקצר ביותר.
חברתנו מתמחה במעקב ומחקר אחר סדרי יום במחלקות השונות, הנפקת סדרי יום וחלוקת עובדים נכונה שתביא לאופטימיזצית ניצול כ"א בארגון תוך מחקר מעמיק של מגבלות המבנה והאזור.

ברוב הארגונים בארץ אנו עדים לניהול קלוקל במחלקות השונות ולאי חשיבה על תפקוד המחלקה כקו ייצור לכל דבר, לדוגמא: אנו גילינו כי ברוב בתי המלון שנבחנו זמני שהיית החדרניות מחוץ לחדרים היה גדול מזמני שהיית החדרניות בתוך החדרים, הלא מטרתנו המרכזית היא שהחדרניות יהיו כמה שיותר זמן בתוך חדרי המלון ולא מחוצה להן היכן שאינן אפקטיביות לארגון כלל.

כמו כן נבדקו נתוני יעילות במחלקות המזון ומשקאות לאורך משמרת של שמונה שעות וגילינו שלמעלה מארבע שעות העובד אינו מתעסק בשירות כלל אלה בהכנות מחלקתיות, בנוסף בשעות איילו כ"א המועסק הינו כפול ומכופל מהנדרש.

מעבר לבדיקות יעילות אנו בודקים את הפער בין צורת העבודה בשטח לבין צורת העבודה האופטימאלית שתביא לתוצאות טובות יותר תוך התייחסות לשירות, ניקיון, זמן מינימאלי, אפקטיביות וצרכי המקום.

אנו היינו עדים לתהליך ניקיון חדרים בבתי מלונות שונים בהם החדרניות אינן עובדות בצורה אחידה ובאותו סדר, מה שגורם לשינויים חדים בזמני ניקיון החדרים בין החדרניות השונות ולטיב ניקיון החדרים. ברוב התצפיות שערכנו ראינו שהחדרניות מנקות את המקלחת, שירותים, כיור, שידות מיטה וקומודת איפור באותו הסמרטוט מה שלמעשה אינו היגייני לחלוטין ולא פעם הביא לתלונות אורחים שהיו עדים לצורת הניקיון כששהו בחדר וראו את החדרנית מנקה. (באחד המלונות אף היינו עדים לנקיון כוסות השתייה בחדר באמצעות הסמרטוט ואף באמצעות מנקה השירותים).

מטרת חברתנו היא לבוא ולבחון תהליכים איילו ולייעץ להנהלת המלון על תהליך אחיד שיביא את תפוקת העובד למקסימום הניתן, את תפוקת המלון למקסימום אפשרי ואת שביעות רצון האורחים לדרגים גבוהים מהקיימים. כל זאת תוך התייחסות לצמצום שעות העבודה ולייעול תהליכים ע"י הצבת הצוות הקיים במקומות / זמנים חיוניים יותר למערכת.

שיטת הייעוץ מתבססת על רמת מקצועיות גבוהה, ידע, אדפטציה מהירה לשינויים ואיכות בלתי מתפשרת ברמת הביצועים המאפשרת ללקוחות להיעזר בניסיוננו לשיפור התוצאות העסקיות באמצעות ליווי שוטף, ליווי פרונטאלי או מתן מענה לצורך נקודתי.

יש לציין כי החברה מציגה למזמין השירות את הפתרונות היעילים ביותר להכוונת המנהלים והעובדים על מנת להגיע למיצוי הפוטנציאל המרבי מהעובדים ומשעות העבודה.
כמו כן חברתנו אף עוסקת במתן משוב ע"י לקוח סמוי המגיע למלון אחת לעונה (פעמיים בשנה) למשך שני לילות ובוחן את תפקוד כל מחלקות המלון. בתום השהות מועבר למלון דוח מפורט הכולל זמני שירות ואיכויות שירות נרחבות.

צוות "צדיקריו – ייעוץ וניהול פרויקטים" ישמח להגיע לפגישת היכרות וייעוץ במטרה להציע את שירותיו.


יעוץ תיירותי – מנכ"ל החברה הינו יועץ מוסמך מטעם משרד התיירות.
א. בניית פרוגרמות תיירותיות לאיזורים שונים.
ב. סיוע בקידום תוכניות מול הרשויות.
ג. התאמת מערכת שיווקים לאיזור.
ד. בניית תוכניות תיירות למרכזים תיירותים.
ה. כתיבת תוכניות אב בתיירות.
ו. ליווי עיסקי, מיתוג, ייעוץ אסטרטגי, שיווק וניהול קמפינים פירסומיים.
ז. ליווי וייעול פרויקטים – התמחות בענף האירוח.

ייעוץ לבתי מלונות ומקומות אירוח
א. ייעוץ בייעול כ"א ע"י הפקת סדרי יום וחלוקת עובדים נכונה.
ב. הדרכות עובדים לשירות נכון.
ג. הדרכות מנהלים להפקת מירב מעובדים וניהול מחלקתי נכון.
ד. הפקת מדדים נהוליים ואיתור "צוורי בקבוק" בארגון.
ה. בניית מבנה אירגוני נכון.
ו. ייעול מחלקות הן במישור הכספי והן במישור האיכותני.

הכנת דו"ח לקוח סמוי
א. הפקת דוח לקוח סמוי לבתי מלונות ובתי הארחה, הדוח כולל בחינה מקיפה על
כל מחלקות המלון ועל כל הממשקים בהם נתקל האורח.
ב. ניתן להזמין דו"ח לקוח למחלקות ספציפיות ולנקודות תורפה במלון.
ג. הדו"ח מונפק תוך 48 שעות מיום עזיבת המלון.